¬се ќб »стории ¬ышивки.

Ќа рис. 9 показано вже досить складний вид прикр≥пок. ”весь елемент зашито ромбопод≥бними дор≥жками, зм≥щеними одна шодо одноњ. Ѕоков≥ вершини ром-бик≥в, шо лежать по вертикал≥, можуть розташовуватис¤ на одн≥й ≥ т≥й сам≥й золот≥й нитц≥ чи на сус≥дн≥й. ” першому випадку рисунок буде щ≥льн≥шим.

то р≥зноман≥тних узор≥в. ћайстрин≥ минулого досконало волод≥ли мистецтвом золотного шитва, що демонструють чудов≥ пам'¤тки музейних колекц≥й.

Ќа рис. 10 все поле елемента вкрите однаковими ромбиками. якщо ромбики зб≥льшити й у середин≥ них додатково розм≥стити прикр≥пки другого ромбика, то утворюЇтьс¤ рис. 11. «вичайно, в центр≥ можна створи. ќтже, оволод≥вши вс≥ма секретами техн≥чних прийом≥в золотного шитва, сучасн≥ майстрин≥ мають можлив≥сть в≥дродити ≥ продовжувати традиц≥њ мистецтва церковноњ вишивки, шо за¤вило про себе в XV-XVIII стол≥тт¤х ¤к неперес≥чне ¤вище нац≥ональноњ культури. яскраве с¤йво краси, випром≥нюване творами шитва цього пер≥оду, мало величезний вплив на подальший розвиток культури. ти будь-¤ку ≥ншу ф≥гуру, обмежившись нав≥ть Їдиною прикр≥пкою.

« наведених к≥лькох приклад≥в випливаЇ, що, оволод≥вши техн≥кою прикр≥пленн¤, можна створювати бага.


Сайт создан в системе uCoz